REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „Devino Brand Ambasador Oxford”

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

„Devino Brand Ambasador Oxford”

 

1. Organizatorul campaniei și regulamentul oficial

1.1. Campania este organizată de Herlitz Romania SRL, cu sediul în str. Depozitelor nr. 22, Tg. Mureș, 540240, județ Mureș, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J1994000791262, cod de identificare fiscală RO 6064798, reprezentată legal de Horațiu Nicolau, în calitate de Director General (denumit în continuare „Organizatorul”), pagina de campanie www.herlitz.ro/info/brand-ambasador-oxford. Campania este desfășurată sub umbrela brandului Oxford.

1.2. Organizatorul desfășoară o campanie de tip Brand Ambasador (denumită, în continuare, “Campania”) pe platformele de socializare Instagram Oxford România, Facebook Oxford România și TikTok Herlitz România. 

1.3. Campania se derulează conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit, în continuare, “Regulamentul”). Decizia de derulare a Campaniei, conform regulilor din Regulament, este finală și obligatorie pentru toți participanții. 

1.4. Regulamentul Oficial este disponibil, începând cu data de 20 mai 2025, în mod gratuit, oricărui solicitant, accesând site-ul www.herlitz.ro secțiunea Blog, sau pe pagina campaniei www.herlitz.ro/info/brand-ambasador-oxford .

1.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa Regulamentul Campaniei, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta desfășurarea Campaniei, urmând ca respectivele modificări, completări, suspendări sau încetări să fie aduse la cunoștința publicului prin intermediul mijloacelor menționate la punctul 1.4.  

1.6. Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la cunoașterea Regulamentului și a modificărilor, completărilor, suspendărilor sau încetării acestuia de către participanți, atât timp cât acestea au fost puse la dispoziția participanților pe www.herlitz.ro. 

2. Scopul campaniei

Scopul este selecția și implicarea a 200 de tineri din România, cu vârste între 16 și 25 de ani, care vor deveni ambasadori Oxford și vor promova produsele brandului în mod autentic, pe canalele lor de social media (Instagram, TikTok).

3. Condiții de participare

3.1. Participarea la concurs este gratuită și voluntară, pentru orice persoană fizică cu vârsta între 16 și 25 de ani, cu reședința permanentă în România.

3.2. Concursul este organizat pe teritoriul României.

3.3. Poate participa orice persoană fizică cu vârsta între 16 și 25 ani, cu cetățenie română și domiciliu stabil în România.

3.4. Participanții publică conținutul solicitat pe propriul profil, pe propria răspundere și în nume propriu, asumându-și responsabilitatea pentru orice încălcare a drepturilor terților, în special a drepturilor de autor.

3.5. Fiecare participant poate participa o singură dată, indiferent de platformă (Facebook, Instagram, Youtube și TikTok).

3.6. Participanții trebuie să dețină un cont activ de Instagram și/sau TikTok și/sau YouTube, public și activ.

3.7. Organizatorul declară că acest Concurs nu este un joc de noroc, loterie sau pariuri, conform legislației română privind jocurile de noroc.

3.8. Fiecare participant poate primi o singură recompensă.

3.9. Prin înscrierea la concurs, participantul confirmă că a citit și acceptat Regulamentul.

4. Calendarul campaniei

• Perioada înscrierilor: 20 mai – 15 iulie 2025

• Selecția ambasadorilor: pana pe 30 iulie 2025

• Livrarea pachetelor cu produse: 15 – 30 iulie 2025

• Publicarea conținutului de către ambasadori: 1 – 30 august 2025

• Anunțarea câștigătorilor premiilor speciale: 5 septembrie 

Se amana anuntarea castigatorilor premiilor speciale pentru data de 12 septembrie.

5. Mecanism de participare 

Completarea în totalitate a formularului de înscriere de pe pagina campaniei  www.herlitz.ro/info/brand-ambasador-oxford respectiv https://www.herlitz.ro/info/formular-brand-ambasador-oxford

6. Etapele concursului

Etapa I:
Organizatorul selectează până la 200 de participanți care vor primi gratuit un pachet cu produse Oxford, în funcție de profil, stilul de comunicare și relevanța pentru publicul țintă.

Etapa II:
Ambasadorii selectați trebuie să creeze și să publice minim un video creativ (video / reel / TikTok), în care prezintă produsele primite și modul în care le folosesc în viața de zi cu zi. Conținutul trebuie să includă tag către paginile Oxford România :@oxfordgeneration_ro.

Materialul/materialele create vor fi trimise și pe mail la adresa marketing@herlitzromania.ro

7. Selectarea brand ambasadorilor

7.1. Până la data de 30 iulie vor fi aleși până la 200 de brand ambasadori. Aceștia vor fi selectați de Organizator pe baza criteriilor de creativitate, originalitate, conturi Social Media potrivite pentru o colaborare cu Oxford, o audiență activă și interes pentru produsele Oxford. 

7.2. Numele brand ambasadorilor vor fi anunțate prin mesaj direct către aceștia, după selecția făcută de Organizator, în termen de 7 zile de la selectarea acestora. 

7.3. Până la 30 iulie, fiecare brand ambasador selectat va primi acasă un kit de produse Oxford, cu care vor crea materialele video.

7.4. Materialele video create de brand ambasadori va trebui să fie postate pe paginile personale ale brand ambasadorilor în perioada 1 – 30 august. 

7.5. Dintre toate materialele dezvoltate de brand ambasadori, Organizatorul va selecta cele mai creative materiale, care vor fi premiate cu premii speciale.

7.6. Organizatorul își rezervă dreptul de a amâna selectarea ambasadorilor din cauza unor situații neprevăzute fără notificări prealabile. 

7.7. Orice amânare prematură a alegerii Câștigătorului nu implică drepturi pentru participanții la Concurs.

8. Criterii de jurizare și acordare a premiilor

Premiile vor fi acordate în urma evaluării materialelor video trimise de ambasadorii selecționați. Jurizarea va fi realizată de către o comisie internă formată din reprezentanți ai departamentului de marketing Herlitz România, pe baza următoarelor criterii de evaluare:

8.1. Creativitate, originalitate și autenticitate în prezentarea produselor Oxford și a mesajului general

8.2. Relevanță pentru brand – cât de bine este transmis spiritul Oxford: smart, cool, fresh, autentic.

8.3. Claritate și calitate tehnică – imagine și sunet de calitate, fără zgomot de fundal deranjant.

8.4. Utilizarea corectă a tag-urilor și hashtag-urilor oficiale.

8.5. Respectarea ghidului de conținut de la final – fără conținut vulgar, ofensator sau mărci concurente.

8.6. Se va urmări calitatea conținutului, nu doar cantitatea interacțiunilor. Se va avea în vedere și numărul de reacții, comentarii, distribuiri, în limita în care acestea reflectă un conținut autentic, nu sponsorizat sau artificial promovat.

8.7. Vor fi premiate doar persoanele care au respectat în totalitate mecanismul campaniei și au transmis materialul și pe e-mail.

8.8. Un participant poate primi un singur premiu, indiferent de numărul materialelor trimise.

9. Premii

In cadrul Campaniei se vor acorda 31 premii, valoarea totala a premiilor fiind de 10.024 lei cu TVA inclus.

• 1 x Cameră GoPro Hero 13 în valoare de 1969,51 lei
• 15 x Digipower Follow Me Vlogging kit în valoare de 342 lei, 15 premii având valoarea totală de 4605 lei
• 15 x Căști wireless JBL în valoare de 197 lei, 15 premii având valoarea totală de 2955 lei


10. Acordarea premiilor

• Premiile vor fi livrate prin curier, la adresa indicată în formularul de înscriere.

• Un participant poate primi un singur premiu și nu poate alege categoria acestuia.

• Organizatorul va contacta câștigătorii pentru detalii despre livrare.

• Dacă un câștigător nu furnizează informațiile necesare în termen de 7 zile, acesta pierde dreptul la premiu.

• Participanții sunt de acord ca numele lor să fie făcute publice în contextul desfășurării concursului.

• Premiile vor fi trimise prin curier, pe cheltuiala Organizatorului.

• Premiile vor fi expediate în termen de 5 zile lucrătoare de la anunțarea câștigătorilor.

• Deciziile Organizatorului sunt definitive și nu pot fi contestate.

• Premiile nu pot fi schimbate în bani sau alte produse.

• Premiile nu pot fi transferate altor persoane.

11. Drepturi de autor și licențe

11.1. Participanții sunt de acord ca video-urile lor să fie folosite de Organizator în scopuri promoționale.

11.2. Participanții sunt responsabili pentru respectarea drepturilor de autor.

11.3. Publicând videoclipurile, participanții garantează că dețin toate drepturile asupra acestora.

11.4. Participanții acordă Organizatorului o licență gratuită, nelimitată în timp și teritoriu, pentru utilizarea conținutului pe platformele sale online și în materialele promoționale.

12. Taxe și impozite

12.1 Participanților și câștigătorilor la Campanie nu le este impusă niciun fel de taxă de participare legată de desfășurarea prezentei Campanii.

12.2. Cheltuielile privind intrarea în posesia premiilor câștigate sunt în exclusivitate în sarcina Organizatorului. 

12.3. Organizatorul suportă și plătește impozitul corespunzător premiilor câștigate.

13. Prelucrarea datelor cu caracter personal 

In conformitate cu dispozitiile legislatiei in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), participantii la prezenta Campanie sunt informati cu privire la urmatoarele aspecte legate de viata privata si protectia datelor.

Cine este operatorul care prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal?

Operatorul este entitatea S.C. Herlitz Romania S.R.L o societate comerciala din Romania, cu sediu social in Strada Depozitelor nr. 22, Tg-Mures Romania, inmatriculata la Registrul Comertului cu numarul J26/79/1994, avand cod unic de inregistrare RO6064798, denumit in continuare, pentru scopul prezentei sectiuni (Prelucrarea datelor cu caracter personal) „Operatorul”.

Pentru orice alte informatii cu privire la modul de prelucrare a datelor cu caracter personal va puteti adresa la adresa de email: alex.florea@herlitzromania.ro

Cum obtinem datele dumneavoastra cu caracter personal?

Datele cu caracter personal sunt obtinute astfel:

a) Sursele din care provin datele personale.

• Furnizate de participant in cadrul relatiei sale cu Operatorul, prin participarea la Campania in cauza.

b) Tipologiile datelor cu caracter personal prelucrate de Operator.

• Date de identificare din formularul de înscriere: Numele si prenumele, domiciliu, CNP daca este cazul din considerente fiscale, numar de telefon

• Date cu caracteristici personale: semnatura 

Care este scopul prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal?

In cadrul acestei Campanii Operatorul prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile detaliate mai jos:

• Gestionarea Campaniei si/sau participarea dumneavoastra la aceasta, precum si furnizarea de informatii, astfel incat participarea dumneavoastra la Campanie sa respecte prevederile Regulamentului Oficial si legislatiei in vigoare.

• Asigurarea inexistentei unor actiuni sau participari frauduloase sau contrare Regulamentului Oficial si legislatiei in vigoare.

• Gestionarea furnizarii si/sau facilitarea accesului si a intrarii in posesia premiului acordat castigatorilor.

• Respectarea obligatiilor legale si/sau fiscale care ar putea reveni Operatorului in calitate de organizator al prezentei Campanii.

Care este temeiul juridic in baza caruia Operatorul prelucreaza datele dumneavoastra?

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastra se bazeaza pe executarea unei obligatii contractuale, avand in vedere ca Regulamentul Oficial al Campaniei reprezinta contractul dintre Organizator si participanti. Prin inregistrarea dumneavoastra in calitate de participant la Campanie si prin acceptarea conditiilor acestui Regulament, intre dumneavoastra si Organizator este incheiat un contract, pentru executarea caruia sunt prelucrate datelor dumneavoastra in scopuri care sa faca posibila gestionarea participarii dumneavoastra la Campanie, inclusiv in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale castigatorilor Campaniei. 

In cele din urma, va informam ca Operatorul va prelucra, de asemenea, datele dumneavoastra in vederea respectarii obligatiilor legale din domeniul fiscal in ceea ce priveste evidenta premiilor acordate (in masura in care legea impune indeplinirea unor astfel de formalitati), iar un refuz din partea dvs. de a ne furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a ne indeplini obligatiile legale care ne revin in calitate de organizator al Campanie si de a va acorda premiul.

Ce informatii cu caracter personal trebuie sa ne furnizati?

Daca participarea la prezenta Campanie implica transmiterea de catre dumneavoastra a unor date cu caracter personal intr-un formular/ modalitate in care se indica faptul ca anumite date sunt obligatorii, trebuie sa furnizati cel putin datele marcate ca fiind obligatorii pentru ca participarea dumneavoastra la Campanie sa poata fi gestionata. In cazul in care nu furnizati cel putin aceste date, participarea dumneavoastra la Campanie nu va fi posibila.

Ce trebuie sa garantati atunci cand furnizati date cu caracter personal?

Atunci cand furnizati date, trebuie sa va asigurati ca acestea sunt reale, exacte, complete si actualizate, fiind responsabil pentru orice prejudiciu, direct sau indirect, care ar putea fi ocazionat ca urmare a incalcarii acestei obligatii.

Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastra cu caracter personal?

Datele cu caracter personal pot fi puse la dispozitie autoritatilor fiscale, in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale privind castigatorii concursurilor, in conditiile legii sau transmise catre autoritati publice, auditori sau institutii cu competente in realizarea de inspectii si controale asupra activitatii si activelor societatii noastre, care solicita societatii sa furnizeze informatii, in virtutea obligatiilor legale ale acesteia, precum si pot fi puse la dispozitia instantelor de judecata, pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor societatii noastre sau ale altor entitati sau persoane, sau unor terti achizitori, in masura in care activitatea societatii ar fi transferata (in totalitate sau partial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzactii.

In conformitate cu cele de mai sus, comunicarile de date mentionate anterior urmaresc garantarea unei desfasurari corecte a relatiei stabilite intre participant si Operator, precum si respectarea obligatiilor legale care impun efectuarea comunicarilor mentionate.

Cat timp pastram datele dumneavoastra?

Datele personale vor fi pastrate cat timp relatia stabilita intre participant si Operator este in derulare, pe durata derularii Campaniei si acordarii premiilor, precum si perioada necesara pentru protejarea drepturilor Organizatorului, avand in vedere legea aplicabila, inclusiv perioada de prescriptie si termenele prevazute de legislatia fiscala. Ulterior, cu conditia de a nu se fi exercitat dreptul la stergere, aceste date vor fi pastrate in conformitate cu termenele legale aplicabile in fiecare caz specific, tinand cont de tipul de date, precum si de scopul prelucrarii. 

Datele cu caracter personal ale participantilor declarati necastigatori vor fi stocate pana la indeplinirea scopului Campaniei, dar nu mai mult de 1 an de la data validarii castigurilor.

Puteti solicita Operatorului mai multe informatii cu privire la termenul de conservare a datelor cu caracter personal la adresa: alex.florea@herlitzromania.ro 

Cum protejam datele dumneavoastra cu caracter personal?

Ca raspuns la preocuparea noastra de a asigura securitatea si confidentialitatea datelor dumneavoastra, am adoptat nivelurile de securitate necesare pentru protectia datelor cu caracter personal, pentru a preveni pierderea, utilizarea abuziva, modificarea, accesul neautorizat si furtul datelor cu caracter personal furnizate.

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate, in vedereaea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator, datelor cu caracter personal ale participantilor la campanie.

Ce drepturi aveti in legatura cu prelucrarea datelor dumneavoastra?

Operatorul va informeaza ca aveti dreptul de a va accesa datele cu caracter personal si de a obtine confirmarea prelucrarii, daca este cazul, precum si informatii cu privire la modul in care sunt prelucrate acestea. 

Astfel, aveti urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal:

• De a accesa datele dumneavoastra: aveti dreptul de a va accesa datele pentru a sti care dintre datele cu caracter personal pe care le prelucram va privesc si care sunt conditiile in care sunt prelucrate.

• De a solicita rectificarea sau stergerea datelor dumneavoastra: aveti dreptul sa solicitati rectificarea datelor inexacte sau, daca este cazul, sa solicitati stergerea acestora atunci cand, printre alte motive, datele nu mai sunt necesare in scopurile in care au fost colectate de catre Operator.

• De a solicita restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra: in anumite circumstante, puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra, caz in care Operatorul va pastra datele in legatura cu care ati solicitat restrictionarea prelucrarii numai pentru exercitarea sau apararea unui drept in justitie.

• La portabilitatea datelor dumneavoastra: in anumite circumstante, veti avea dreptul sa primiti datele personale care va privesc, si pe care ni le-ati furnizat, intr-un format structurat utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, precum si ca acestea sa fie transmise de Operator catre alt operator.

• De a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra: in anumite circumstante si din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra, caz in care prelucrarea va inceta, cu exceptia cazului in care Operatorul trebuie sa continue sa faca acest lucru din motive legitime imperioase sau pentru exercitarea sau apararea unui drept in justitie. De asemenea, va reamintim ca puteti oricand sa va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra in scopuri publicitare sau promotionale.

• De a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza pe aceasta in mod similar intr-o maniera semnificativa.

Aceste drepturi pot fi exercitate prin urmatoarele canale:

• SC HERLITZ ROMANIA SRL cu sediul social in Strada Depozitelor nr. 22, Targu Mures Romania, prin intermediul unei scrisori care trebuie sa includa mentiunea „Protectia datelor”.

• Pe adresa de mail alex.florea@herlitzromania.ro

In ambele cazuri, Operatorul are dreptul, in conditiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informatii suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, atunci care are indoieli intemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.

Operatorul va va furniza informatiile solicitate in termen de maximum o luna de la primirea cererii. Acest termen poate fi prelungit cu inca doua luni, daca este necesar, in functie de complexitatea cererilor si de numarul acestora.

Va puteti retrage consimtamantul in orice moment, in cazul in care acesta a fost acordat pentru un anumit scop, fara ca acest lucru sa afecteze legalitatea prelucrarii bazate pe consimtamant anterior retragerii acestuia.

Puteti depune o plangere la Autoritatea de supraveghere competenta in materie de protectie a datelor. Cu toate acestea, va incurajam sa transmiteti in prima instanta reclamatia dumneavoastra responsabilului cu protectia datelor, pentru a fi solutionata in mod amiabil.

14. Răspunderea Organizatorului 

14.1. Organizatorul nu este responsabil pentru:

14.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude orice participant care încalcă regulamentul sau care încearcă să fraudeze concursul.

14.3. Organizatorul nu va fi răspunzător pentru prejudiciile suferite de către Câștigători, indiferent de natura acestor prejudicii, din momentul predării premiilor către Câștigători, și în legătură cu utilizarea premiilor de către Câștigători. 

15. Fortă majoră și litigii

15.1. În cazul unor evenimente imprevizibile care împiedică desfășurarea concursului (ex. probleme tehnice majore, restricții legislative), Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda sau anula concursul, anunțând acest lucru public.

15.2. Eventualele litigii între Organizator și participanți vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din România.

16. Dispoziții finale

  

Ghid pentru postările video ale brand ambasadorilor Oxford

 

1. Detalii pentru video

  • Clipul trebuie să prezinte kit-ul primit și produsele Oxford în uz (ex: cum iei notițe, cum organizezi idei, cum înveți, journaling, setup de birou / ghiozdan, recomandări pentru colegi/prieteni, cum folosești aplicația Scribzee, etc).
  • Poate include secvențe creative, tranziții, journaling, study set-up, momente din viața reală în care folosești produsele.
  • Clipul trebuie să fie autentic, natural și personalizat, fără să sune a reclamă formală.
  • Poți crea un clip principal sau mai multe mini-postări (ex: teaser + review detaliat).
  • Luminozitate bună, sunet clar (dacă se vorbește)
  • Evită zgomotele puternice de fundal
  • Etichetează / menționează conturile oficiale:

Instagram: @oxford.generation.ro/

Facebook: @Oxford.Generation.Romania/

TikTok: @herlitzromania 

  • Include în descriere sau pe video: #Oxford  #OxfordRomania #BrandAmbasadorOxford
  • Ton relaxat, creativ, fresh (Oxford = cool + smart)
  • Fără exprimări forțate sau exagerat promoționale
  • Poți spune ce îți place la produs, ce ți se pare util sau diferit (hârtia, coperta, spiră, design, Scribzee etc.)

2. Nu este acceptat:

  • Conținut vulgar, ofensator sau care aduce atingere imaginii brandului
  • Imagini cu alte mărci concurente promovate vizibil în același video (cu excepția Herlitz și Pelikan care fac parte din același grup cu Oxford)
  • Postări care induc în eroare
  • Postări care folosesc un ton negativ față de brandul Oxford

 

Comentarii